§ 1
INFORMACJE OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa warunki korzystania z Portalu ManagerKultury.pl wpisanego pod nazwą Manager Kultury do Sądowego Rejestru Dzienników i Czasopism pod numerem PR 543/23.
2. Oferta Portalu przeznaczona jest dla osób zainteresowanych tematyką zarządzania, bezpieczeństwa i animacji w obszarze kultury.
3. Przedstawione w serwisie informacje, opinie, poglądy i komentarze stanowią wyraz osobistej wiedzy i poglądów ich autorów.
4. Do korzystania z Portalu niezbędne jest połączenie z siecią Internet, urządzenie umożliwiające korzystanie z zasobów Internetu oraz przeglądarka stron internetowych.
5. Każdy Użytkownik oświadcza, że zapoznał się z zapisami niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
§ 2
DEFINICJE
1. Regulamin – oznacza niniejszy dokument zamieszczony na stronie www.managerkultury.pl
2. Portal – oznacza stronę internetową o charakterze informacyjno – reklamowym, prowadzoną przez Wydawcę, wraz z jej zawartością.
3. Wydawca – oznacza administratora Portalu – Kulturownia Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa.
4. Użytkownik – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystającą z usług elektronicznych dostępnych w ramach Portalu.
5. Zleceniodawca – oznacza podmiot zainteresowany zamieszczeniem reklamy w Portalu.
6. Newsletter – oznacza elektroniczną formę biuletynu rozsyłaną za pomocą poczty elektronicznej.
§ 3
KORZYSTANIE Z PORTALU
1. Korzystanie z Portalu jest nieodpłatne dla każdego Użytkownika.
2. Jeśli wymagają tego względy bezpieczeństwa lub inne, niezależne od Wydawcy problemy techniczne, możliwe jest czasowe ograniczenie dostępu do Portalu. W takim wypadku Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałe ograniczenia w dostępności Portalu.
3. Zabrania się korzystania z Portalu w sposób naruszający niniejszy Regulamin, powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a także w sposób godzący w dobre obyczaje. W szczególności zabrania się umieszczania w Portalu treści:
a) sprzecznych z prawem;
b) naruszających obowiązujące normy społeczne lub obyczajowe;
c) uznawanych za wulgarne lub obelżywe;
d) naruszających prawa osób trzecich;
e) zawierających adresy www lub odnośniki prowadzące do stron internetowych niebędących serwisami Kulturownia Sp. z o.o. lub jej partnerów handlowych.
Treści zabronione będą niezwłocznie usuwane przez Wydawcę.
4. Użytkownik dodając informacje w Portalu wyraża zgodę na ich publikację oraz wykorzystanie przez Wydawcę w celach związanych z funkcjonowaniem Portalu.
5. Jeżeli istnieje taka możliwość Użytkownik może dodawać komentarze do zamieszczanych w Portalu informacji.
Informacje oraz komentarze dodawane przez Użytkownika mogą być moderowane przez Wydawcę.
6. Wszelkie informacje i komentarze umieszczane przez Użytkowników są wyłącznie opiniami ich autorów. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
7. Portal oferuje usługę rozsyłania Użytkownikowi Newslettera na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.
Subskrybując Newsletter Użytkownik zgadza się na przesyłanie przez Wydawcę treści o charakterze marketingowym i reklamowym.
§ 4
REKLAMA
1. Złożenie zamówienia na publikację ogłoszenia reklamowego oznacza akceptację warunków sprzedaży zawartych w niniejszym Regulaminie oraz Cenniku usług udostępnionym przez Wydawcę.
2. Pełną odpowiedzialność za treść zamieszczonych ogłoszeń reklamowych ponosi Zleceniodawca.
3. Materiały do publikacji muszą zostać dostarczone mailowo na wskazany przez Wydawcę adres lub bezpośrednio do siedziby Wydawcy stosownie do zasad określonych w Cenniku usług reklamowych zamieszczonym na Portalu.
4. W przypadku błędów w treści reklamy dostarczonej przez Zleceniodawcę do Wydawcy, Zleceniodawca jest obowiązany do dostarczenia poprawionej reklamy z zachowaniem terminów określonych Cennikiem usług reklamowych.
5. W przypadku niedochowania terminu, o którym mowa w § 4 ust. 4 Regulaminu, Wydawca jest upoważniony do wstrzymania emisji reklamy.
6. Zmiana treści lub korekta reklamy muszą być zgłoszone do Wydawcy z zastrzeżeniem terminów określonych w Cenniku usług reklamowych.
7. Wydawca zastrzega sobie prawo dokonywania, po uprzednim uzgodnieniu ze Zleceniodawcą, korekt ortograficznych, stylistycznych oraz gramatycznych, w treści zleconych projektów reklam.
8. Wydawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia lub odmowy publikacji albo też wstrzymania publikacji reklamy w przypadku:
a) sprzeczności reklamy z charakterem publikacji zamieszczanych w Portalu;
b) negatywnej oceny przez Wydawcę treści zawartych w ogłoszeniu reklamowym;
c) braku zapłaty wynagrodzenia w terminie i na warunkach określonych w umowie ze Zleceniodawcą.
9. Publikowane na stronach Portalu informacje o charakterze reklamowym nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Portal nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
§ 5
PRAWA AUTORSKIE
1. Wszelkie dane zawarte na stronach Portalu mogą być wykorzystywane przez Użytkowników wyłącznie do celów prywatnych.
2. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, udostępniania i wykorzystywania w inny sposób całości lub części informacji zawartych na stronach Portalu. Powyższy zakaz nie dotyczy treści, które zostały w wyraźny sposób oznaczone przez Wydawcę jako dopuszczone do rozpowszechnia, kopiowania oraz powielania.
3. Użytkownicy zobowiązują się respektować prawa autorskie wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 r. Nr 90 poz. 631 ze zmianami).
§ 6
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie przez Użytkowników z Portalu w sposób sprzeczny z Regulaminem.
2. W przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w szczególności § 3 ust. 4 Regulaminu, Wydawca jest uprawniony do zablokowania Użytkownikowi dostępu do Portalu.
3. Reklamacje, dotyczące działania Portalu można przesyłać na adres e-mail: redakcja@managerkultury.pl
Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a) oznaczenie Użytkownika, w tym jego imię i nazwisko albo pseudonim oraz adres e-mail;
b) zwięzły opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
Reklamacje, które nie zawierają informacji, o których mowa w § 6 ust. 4 nie zostaną rozpatrzone.
4. Wydawca dołoży starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 14 dni od ich otrzymania,
Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Wydawca poinformuje składającego reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu o wyniku rozpatrzonej reklamacji.
§ 7
ZMIANY REGULAMINU
1. Regulamin wchodzi w życie z chwilą zamieszczenia w Portalu.
2. Wydawca zastrzega prawo do zmian Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w chwili opublikowania ich w Portalu.