Kim jesteśmy?
Manager Kultury to portal branżowy stawiający sobie za cel tworzenie i dostarczenie Czytelnikom zarówno bieżących informacji, jak również wysokiej jakości merytorycznych autorskich treści z zakresu:
- zarządzania i administracji placówkami kultury,
- bezpieczeństwa obiektów kultury oraz imprez masowych i zgromadzeń,
- zarządzania i organizacji pracy zespołów zajmujących się realizacją działalności kulturalnej,
- wsparcia animatorów kultury poprzez dostarczenie pomysłów, rozwiązań, inspiracji oraz wymianę doświadczeń.
Kto tworzy Managera Kultury?
Redakcję Managera Kultury tworzy zespół autorów z doświadczeniem w zakresie zarządzania i animacji kulturalnej, dziennikarzy branżowych oraz pracowników naukowych zajmujących się szeroko pojętą tematyką zarządzania i bezpieczeństwa sektora kultury.
Dla kogo powstał Manager Kultury?
Treści publikowane na portalu managerkultury.pl tworzone są i przeznaczone dla:
- kadry zarządzającej placówkami kulturalnymi i oświatowymi, jak: domy i ośrodki kultury, kina, teatry, biblioteki, lokalne placówki oświatowe pełniące rolę klubów kultury;
- pracowników administracji publicznej i samorządowej zajmującej się działaniami w zakresie zarządzania kulturą i organizacji imprez masowych;
- prywatnych organizatorów koncertów, spektakli, happeningów oraz innych wydarzeń kulturalnych;
kadry zarządzającej fundacjami i stowarzyszeniami realizujących różnego rodzaju misje społeczne z obszaru kultury; - przedsiębiorców i menadżerów: prywatnych placówek kulturalnych, kin, teatrów, klubów czy restauracji organizujących wydarzenia kulturalne itp.;
- studentów uczelni wyższych o kierunkach związanych z zarządzaniem, animacją oraz bezpieczeństwem sektora kultury;
- szukających inspiracji do tworzenia i realizacji własnej działalności kulturalnej;
- osób zainteresowanych aktualną tematyką i poszerzeniem wiedzy z obszaru którym zajmuje się Manager Kultury.
Życzymy miłej i owocnej lektury oraz zapraszamy do współpracy!